Monday, August 10, 2015

Berempat

 
Tadaaaa....
Punya lama tak update. Last tahun 2012.
Cuma nak kasitau kitaorng sekarang dah berempat. 
.
.
Ok.
Lagi satu benda aku nak cerita. Setelah beberapa bulan ni aku berusaha nak menghidupkan balik blog erolnukman.blogspot.com. Akhirnya usaha aku gagal. Dah tak bleh nak log in. Tak faham apa kejadah google suruh masukkan nombor talipon bla bla bla email bla bla bla...Masuk2 still tak dapat. Cerita dia, blog tu berakhir sampai kat situ sahaja. Dah tak boleh nak update apa2 dah. Tammat!

Sayang memang sayang, tapi itu lah...tak boleh nak buat apa. Macam aku cakap tadi. Aku dah cuba nak selamatkan. Gagal. (Ada sapa2 boleh bantu? Bagitau aku k)

So, kiranya sekarang ni aku dah berpindah ke blog ni. Yang pada asalnya Mama sebagai admin. Lagi pun sebelum2 ni aku yang dok rajin update upload semua. Tu cerita dulu...Sekarang mana ada orang layan blog dah. Ni pun saja2 lepas rindu nak menulis. Lama tak menulis weyyy...

Last,
Selamat datang!

No comments: